Heaven knows. w niebie wiedzą.

- Nasze miejsce jest głęboko pod ziemią... ~ The Pretty Reckless

sobota, 19 grudnia 2015

ZAPOWIEDŹ ROZDZIAŁU 16-tego!

Pewnie wielu z was myśli, że nie żyjemy, porwali nas kosmici lub co gorsza - że porzuciłyśmy to opowiadanie.
Otóż nic bardziej mylnego!
Na dowód tego, że nadal myślimy nad tą historią, a nawet coś tam powolutku tworzymy, dodajemy dziś krótką zapowiedź rozdziału 16-tego, który kiedyś się ukaże. Może nie za dnia, ale za jakiś czas... :)

I prosimy gorąco obserwatorów i czytelników - nie opuszczajcie nas. Bo serduszka się nam łamią, jak to widzimy :<

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Adds? - mruknęłam cicho. - Jesteś pewna, że to dobry pomysł?
- Christy - dziewczyna odezwała się zniecierpliwionym głosem - ja nie miewam niedobrych pomysłów.
- Dobra, ufam ci.
Wcale nie. Wcale nie!, wszystko we mnie krzyczało. W tym momencie byłam pewna, że to, co wymyśliła, było głupie, nierozważne i bardzo, bardzo niedobre!
Szłyśmy właśnie przez las w środku nocy, rozglądając się za duchem, o którym Scorpius opowiadał Addie. Samo poszukiwanie tajemniczej zjawy było już samobójstwem. Ale tej dziewczynie to nie wystarczało. My musiałyśmy jej szukać o północy. PÓŁNOCY, cholera! Równie dobrze mogłam sobie zapobiegawczo wykopać jakiś wygodny grób w pobliżu. Nie sądziłam bowiem, że dane mi będzie opuścić ten las żywą.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pozdrawiamy i życzymy cudownych, magicznych świąt! :)

~ GreenRobbia Team

1 komentarz:

  1. Ja Was nie opuszczam :) Czekam cierpliwie na 16stkę ;)

    OdpowiedzUsuń